Cevo Resimleri

Author İLKER Category






Cevoya araba çarptııktan sonraki hali
pazar Akşami Gene Super Bir Bölüm Siz Degerli izlicilerimizi Bekliyor.
Cevo ya araba carptikdan sonra ne hallere Girdi:)

LÜTFEN DESTEK İCİN YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYINIZ

Geniş Aile Dizi Müziği

Author İLKER Category

Link: Gripin - KomşKomşu Kızı Şarkı Sözü<br /><br />Bana birkez gülmez misin komşu kızı?<br />Hiç karşılık vermez misin komşu kızı?<br />Gönlüm senin kalbim senin komşu kızı<br /><br />Pencerenin arkasından komşu kızı<br />Perdenin arasından<br /><br />Bana birkez gülmez misin komşu kızı?<br />Hiç karşılık vermez misin komşu kızı?<br />Gönlüm senin kalbim senin komşu kızı<br /><br />Günüm gün olmaz seni görmeden<br />Gözlerim ayrılmaz pencerenden<br /><br />Gözlerinin karasına<br />Bak kalbimin yarasına<br />Dertlerimin arasına<br />Karıştın sen komşu kızı<br /><br />Bir beyaz giyersin bir kırmızı<br />Ne olacak beni halim komşu kızı<br /><br />Gözlerinin karasına<br />Bak kalbimin yarasına<br />Dertlerimin arasına<br />Karıştın sen komşu kızı<br /><br />Söz & Müzik: Erkin Koray<br /><br />Etiketler: Geniş Aile Dizi Müziği<br />Kategori Geniş Aile Dizi Müziği <br /><br />24 Yorum yapılmış “Geniş Aile Dizi Müziği”<br />murat diyor ki: <br />01 Eylül 2009, 17:33<br />güzel paylaşım …<br /><br />ahmet diyor ki: <br />02 Eylül 2009, 18:51<br />çok güzel ya bütün oyncuları sevıyomen çok cevahir,nursel.zekai bide cevahirin anneannesini hiç sevmıyorum<br /><br />ceza-ahmet diyor ki: <br />02 Eylül 2009, 18:52<br />harika bi film<br /><br />sagocuuuuuuuuuu diyor ki: <br />03 Eylül 2009, 14:59<br />türkiyenin en komik filmleri <br /><br />1. geniş aile<br />2.papatyam<br />3.baba ocağı…………….<br /><br />sevcan diyor ki: <br />03 Eylül 2009, 16:55<br />gerçekten bütün oyuncuları çok güzel oynuyor helede mürselle cevail<br /><br />sevcan diyor ki: <br />03 Eylül 2009, 16:57<br />çok güzel sitedeen lütfen kaldırmayın<br /><br />özgür diyor ki: <br />05 Eylül 2009, 02:13<br />gerçekten güzel bir dizi. aile sıcaklığını hissettiren bir dizi. komedi, dram ne ararsan var. ben de cevahir ile bialı çok seviyorum. pazartesi akşamlarını iple çeker oldum. herkesin bu diziyi izlemesini tavsiye ediyorum.<br /><br />aylin diyor ki: <br />08 Eylül 2009, 23:24<br />tek kelimeyle süperr keşke hiç bitmese haftayı sabırsızlıkla bekliyorum<br /><br />Beste diyor ki: <br />14 Eylül 2009, 13:52<br />Süperrr<br /><br />KeNaN diyor ki: <br />21 Ekim 2009, 16:41<br />Bu Bölüm Müzik Bölümü Arkadaslar..Dizinin aacıklı kısımlarında calan muzigi arastırıyorum bulan veyada duyan oldugunda haber verirse sevinirim!!!<br /><br />svas barış diyor ki: <br />03 Kasım 2009, 22:52<br />süper bu filim cok seviyom<br /><br />Sagocu diyor ki: <br />08 Kasım 2009, 21:13<br />Süper bir filim ailecek izliyoruz CEVO seni çok seviyoruz  <br /><br />Sagocu diyor ki: <br />08 Kasım 2009, 21:16<br />Süper bir filim hiç bitmesini istemiyorum  <br /><br />müjdat diyor ki: <br />10 Kasım 2009, 23:12<br />ya arkadaşlar dizideki slow müzik varya onn isimi basl indirebiliriz<br /><br />kutay diyor ki: <br />14 Kasım 2009, 16:47<br />Erkin korayın şarkısı güzel olmıcakta kimin olcak<br /><br />Tatana Khaliqzade diyor ki: <br />21 Kasım 2009, 23:05<br />Cok beyendim,suuuuuperrrrrrr.<br /><br />vuralbey diyor ki: <br />04 Aralık 2009, 22:48<br />geniş aile manyak birşeyçok seviyorum izleyemesem bile internetten izliyorum<br /><br />cevo diyor ki: <br />11 Aralık 2009, 20:36<br />bu geniş alieyi çok seviyorum tüm oyuncuya & ve yönetmene tşk<br /><br />mehmet diyor ki: <br />13 Aralık 2009, 12:27<br />çok güzel bir şarkı<br /><br />ziya diyor ki: <br />14 Aralık 2009, 17:37<br />guselll helal sana yonetmen harikasin sakina bu dızıyı 100 bolumden asagıya bıtırmeyın<br /><br />ssssss diyor ki: <br />27 Aralık 2009, 13:17<br />özellikle mürsel ve cevahir bu diziyi götürüyorlar onlar omassa hiç bişi.<br /><br />oğuzhan gümüş diyor ki: <br />30 Aralık 2009, 19:54<br />çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aşığım ulennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn geniş aileyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee<br /><br />oğuzhan gümüş diyor ki: <br />30 Aralık 2009, 19:58<br />çok seviyorum aşığım ulen geniş aileyi<br /><br />cevahir kirişci diyor ki: <br />02 Ocak 2010, 12:12<br />filim şarkısı çok güzel<br />ü<br /><br />Yorum Yapın<br />Cevabı iptal etmek için tıklayın. <br />isim (gerekli)<br />  <br /><br />e-posta (yayınlanmıyacak) (gerekli)<br />  <br /><br /><br /><br /> <br /><br />  u Kızı - Geniş aile dizi müziği

Theme by New wp themes | Bloggerized by Dhampire